طراحی وب سایت

طراحی وب سایت‌ها،  فرآیند جمع آوری ایده ها و به زیبایی نمایش دادن آنها برای یک هدف خاص است. طراحی وب  با هدف ارائه مطالب در صفحات وب الکترونیکی که کاربران نهایی می توانند از طریق اینترنت به عرصه تجارت الکترونیکی و مجازی با کمک یک مرورگر وب دسترسی  پیدا کنند، می‌باشد .

ما آماده ارائه راه حل های دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای کسب و کار آنلاین شما هستیم. علاوه بر جنبه های کاربر پسند بودن در حین طراحی، رعایت اصول بهینه سازی سایت، ساختار مناسب آن برای موتورهای جستجو نیز اهمیت ویژه ای دارد که به آن نیز پرداخته ایم.

یک وب سایت همیشه باید کاربر نهایی را نیز در نظر بگیرد. با توجه به عوامل زیر می توان کاربر پسند بودن وب‌سایت را بدست آورد.

سازگاری و انعطاف پذیری بالا

صفحات وب به گونه ای طراحی و پیاده سازی خواهند شد که در تمام مرورگرها و سیستم عامل‌هابه خوبی نمایش داده شوند.

تعامل با کاربران

 با اضافه کردن بخش‌هایی مانند نظرسنجی‌ها در طراحی وب‌سایت‌ها امکان مشارکت کاربران را در  سایت شما افزایش خواهیم داد و  کاربران را از بازدیدکنندگان  معمولی وب‌سایت با ثبت‌نام در فرم های ایمیل و خبرنامه به مشتریان دايمی تبدیل می‌کنیم.

بهینه سازی شده برای گوگل(سئو)

تمامی سایت‌ها در همان ابتدای پیاده سازی برای موتورهای جستجوی گوگل بهینه سازی شده و پس از اتمام پروژه در گوگل ثبت می‌شوند.

قالب‌های زیبا

طراحی قالب زیبا که شامل آرم ها، عکس ها، کلیپ های تصویری و یا آیکون ها، که همه آنها طراحی وب‌سایت را جهت کاربر‌پسند بودن و سهولت در دسترسی بهبود می‌بخشد

به روز بودن تکنولوژی

پیشرفت های تکنولوژی به طراحان ما اجازه می دهد تا جنبش و نوآوری‌های روز را در طراحی و پیاده سازی وب‌سایت‌ها  به کار گیرند به گونه ای که  طراحی وب همیشه تازه، دینامیک و حرفه ای باشد.

چند رسانه ای

نمایش‌های ویدیویی و صوتی مرتبط در طراحی می توانند به کاربران کمک کنند تا اطلاعات را درک کنند، این می تواند بازدیدکنندگان سایت‌ها را تشویق کند که زمان بیشتری را در صفحه وب صرف کنند.